enzyme.kr 상황중심의 영어과 교수-학습 과정안 > enzyme2 | enzyme.kr report

상황중심의 영어과 교수-학습 과정안 > enzyme2

본문 바로가기

enzyme2


[[ 이 포스팅은 제휴마케팅이 포함된 광고로 커미션을 지급 받습니다. ]


상황중심의 영어과 교수-학습 과정안

페이지 정보

작성일 22-10-03 03:33

본문




Download : 상황중심의 영어과 교수-학습 과정안.hwp







순서
영어과교수학습과정안

Download : 상황중심의 영어과 교수-학습 과정안.hwp( 85 )




상황중심의 영어과 교수-학습 과정안
,기타,레포트
상황중심의%20영어과%20교수-학습%20과정안_hwp_01.gif 상황중심의%20영어과%20교수-학습%20과정안_hwp_02.gif


레포트/기타
1. I`m Minsu.Page8~9Period1/4Date : Thu. March. 7 Students will be able to understand and use the following English expressions needed in greetings and introductions.Class-
roomThe 1st Grade Classroom · Hi!/Hello! ·I`m Minsu. ·Bye.Words be, bye, hello, hi, I, nameProcedureTeaching·Learning ActivitiesT
(m)Materials(◈)
& Aids(◉)TeacherStudentsGreeting




Review


Confirmation
of learning objective










◉ Saying hello
- Hello, everyone!
- How are you?
- I`m fine, too. Thank you.

◉ Review the last lesson
- Greet each other continuously.

◉ Suggest today`s aim
- Let me introduce today`s aims and order of this lesson

◉ the explanation o
today`s learning




◉ Watch TV
Let`s Watch TV.


- Hello, Miss. Park!
- I`m fine. And you?
.

▶ Students greet and switch con -tinuously.
- Hello, ○○. / Hi, ○○.
▶Listen carefully and guess
Watch TV and read it.









…(skip)
상황중심의 영어과 교수-학습 과정안에 대한 자료입니다. 영어과교수학습과정안 , 상황중심의 영어과 교수-학습 과정안기타레포트 ,








다.



설명
상황중심의 영어과 교수-학습 과정안에 대한 자료(資料)입니다.
REPORT 73(sv75)



해당자료의 저작권은 각 업로더에게 있습니다.

enzyme.kr 은 통신판매중개자이며 통신판매의 당사자가 아닙니다.
따라서 상품·거래정보 및 거래에 대하여 책임을 지지 않습니다.
[[ 이 포스팅은 제휴마케팅이 포함된 광고로 커미션을 지급 받습니다 ]]

[저작권이나 명예훼손 또는 권리를 침해했다면 이메일 admin@hong.kr 로 연락주시면 확인후 바로 처리해 드리겠습니다.]
If you have violated copyright, defamation, of rights, please contact us by email at [ admin@hong.kr ] and we will take care of it immediately after confirmation.
Copyright © enzyme.kr All rights reserved.